Onko ad/hd ihmisille joku 'leikki'????

Kun kuulen jonkun sanovan että "esitä miulle adhd heppua" ni se rupee sätkii ja vatkaa ja kaikkee ällöttävää tekemään!!!

Ja miksi paasaan tästä asiasta tänne? koska pikkuveljelläni on vakava laatuisin ad/hd eikä se ole leikin asia. oon huomanne et moni ihminen olettaa et adhd lapset vaan riehuu ja sählää ja tekee kaikkee unnormal!

MUT EI !!

myönnän että veljeni riehuu useesti eikä saa kontrolloituu tekemisiään mut osaa se olla rauhallisestiki ja osaa olla todella hellyyttävä!!! Se saattaa tulla viereen ja sanoa "rakastan sinuu sisko!" ja halata sydämensä kyllyydestä!

älkää tehkö omia johtopäätöksiä jollette oikeesti tiedä mitä kyseinen sairaus on!